niedziela, 4 czerwca 2017

Juwenalia PŁ 2017: Lej mi pół








Lej mi pół
Juwenalia Politechniki Łódzkiej
3.06.2017 Łódź, Kampus PŁ

Ciekawostka: Drugi dzień juwenaliowych koncertów rozpocząłem od występu zespołu Lej mi pół. Panowie nie są żadnymi gwiazdami, na bloga trafili, bo mają coś w sobie. Dużo humoru, dystans do siebie i dobre podejście do publiczności :) Kawałki wręcz kuriozalnie płytkie ale śmieszne przez to, może właśnie to rozbawiło zbierających się pod sceną ludzi :) Jedyne, co mogło irytować, to ich kolega, przez cały występ łażący po scenie z kamerką gopro na patyku :/
Co do światełka: tego dnia oświetleniowiec prawdopodobnie odnalazł na swoim stole przycisk zmieniający kolory frontów i suwaczek od barwy czerwonej, co nie ułatwiło mi pracy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz