poniedziałek, 26 czerwca 2017

Dni Aleksandrowa Łódzkiego 2017: Sylwia Grzeszczak











Sylwia Grzeszczak
Dni Aleksandrowa Łódzkiego
25.06.2017 Aleksandrów Łódzki Stadion MOSiR

Ciekawostka: Na finał tegorocznych Dni Aleksandrowa Łódzkiego wystąpiła Sylwia Grzeszczak. Artystka występuje na scenie od dziecka, a swoją ostatnią płytą zrobiła prawdziwą furorę. Nie dziwne więc, że tłumy powitały ją na miejscu owacjami.
Do focenia pierwsze pięć utworów, ale wyszedłem po trzech :) Nie żeby mi się nie podobało, po prostu lineup skonstruowany był w ten sposób, że mogłem zrobić wszystkie zdjęcia, na jakich mi zależało :)

1 komentarz:

  1. 5 utworów? Miła zmiana. :P
    Miałam okazję być na dwóch koncertach Sylwii, ale muszę przyznać, że jakoś "nie zaiskrzyło". Na pierwszym koncercie brakowało mi kontaktu z publicznością, ale tutaj jest już duża zmiana na plus. Jednak absolutnie genialne wrażenie robi śpiewający tłum. Ta wokalistka to z pewnością fenomen polskiej sceny. :)

    OdpowiedzUsuń