sobota, 23 sierpnia 2014

Enclose





Enclose
22.08.2014 Łódź Klub Luka

Ciekawostka: Gość specjalny koncertu charytatywnego "Łódź pomaga Artiemu". Wokalistą Enclose jest Juan Carlos Cano, uczestnik programu The Voice of Poland. Dlatego też pod sceną zaroiło się od rozhisteryzowanych nastolatek. Muzyka może nie w moim klimacie, koleś stylizację też ma jakąś taką... dziwną. Ale talent chłopak ma, tego mu nie można odmówić.
Niestety oświetleniowiec dostał palpitacji przy suwaczkach, dlatego foty są jakie są... :/

3 komentarze:

  1. Hahahaha, panowie będący pod sceną oraz panie w wieku dojrzałym, z pewnością ucieszą się z nazwania ich rozhisteryzowanymi nastolatkami ^^ Po fotach sądząc, to byłeś na tym samym koncercie, ale wychodzi na to, że pan od suwaczków dawał Ci po oczach, gdy patrzyłeś na publiczność ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Muza moze nie Twoja ale za to moja, bylam na kilku koncertach Enclose i kazdy byl lepszy od poprzedniego. Atmosfera swietna, talent nie tylko u wokalisty ale kazdego czlonka zespolu. Ja ich nazywam Sztukmistrzami z Lublina. Polecam wpasc na jeszcze 1 koncert

    OdpowiedzUsuń
  3. "Muzyka może nie w moim klimacie...: Skoro nie w Twoim klimacie, to po co zabierasz się za ocenianie wykonawców tego typu muzyki? Jestem fanką Enclose, mimo tego, że nie jestem rozhisteryzowaną nastolatką; wręcz przeciwnie - lekko przewyższam średnią wiekową zespołu. Jestem świadomym odbiorcą rocka, ze sporym doświadczeniem, byłam na ich koncercie i śmiało mogę stwierdzić, że to co robi Juan z chłopakami to kawał dobrego rocka, oparty na ich ciężkiej pracy!

    OdpowiedzUsuń