wtorek, 18 września 2018

Summer Dying Loud 2018: Etnombed A.D.











Etnombed A.D.
Summer Dying Loud 2018
7.09.2018 Aleksandrów Łódzki Stadion MOSiR

Ciekawostka: Na ten koncert czekałem cały wieczór. I nie zawiodłem się! Powrót do młodych lat za sprawą kapeli był wart zmęczenia (na SDL przyjechałem prosto z pracy).
Rewelacyjny występ, wspaniale prezentująca się kapela (nawet mimo mało imponującej fryzury wokalisty :) )
Niestety nie doczekałem ostatniego występu tego dnia. Ale Sunnata została już uwieczniona dwa lata temu, więc nie żałuję aż tak bardzo :)
A już niedługo foty z drugiego dnia SDL... :)

1 komentarz:

  1. To musiał być ciekawy koncert. Ja w najbliższym czasie wybieram się do http://freebluesclub.pl/ na koncert Fog Eaters, to włoska kapela, która gra głównie przeboje bluesa, swingu, rock ‚n’rolla.

    OdpowiedzUsuń