środa, 12 sierpnia 2015

Legendy Polskiego Rocka: Paweł Kukiz









Paweł Kukiz
Legendy Polskiego Rocka
9.08.2015 Łódź, Stadion Miejski

Ciekawostka: Oficjalnie nazywało się to Paweł Kukiz i Piersi, jednak nie oszukujmy się, to był Kukiz. Po pierwsze, muzycy którzy wystąpili to nie jest zespół Piersi. Po drugie Kukiz wykonał na dzień dobry "Skórę" z repertuaru Aya RL, a dopiero później "Całuj mnie" z repertuaru Piersi, nota bene mało pasujący do klimatu imprezy...
Na Kukiza czekali wszyscy, licząc że coś odwali. Nie przeliczyli się, koszulka wymiata (mnie się podoba, ale większość się oburzyła). Poza tym artysta-polityk w jednym zdaniu zaprosił do głosowania w referendum. Taktycznie zrobił to w środku piosenki, inaczej pewnie by go wycięli :) Może jestem stronniczy, bo zawsze byłem fanem Kukiza, ale nie zauważyłem w jego zachowniu niczego niestosownego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz