czwartek, 30 października 2014

Tricky








Tricky
30.10.2014 Łódź Klub Wytwórnia

Ciekawostka: Tricky to niewątpliwie kultowa postać światowej sceny muzycznej. Bardzo cieszyłem się na ten koncert, a jednocześnie wiedziałem mniej więcej, czego się spodziewać. Artysta bowiem słynie z występów w ciemnościach...
Nie inaczej było i tym razem, był to jeden z najciemniejszych koncertów w mojej karierze:( W dodatku nie przewidziałem, że Tricky większość czasu spędzi plecami do publiczności, paląc "papierosa" (piszę w cudzysłowie bo zapach był specyficzny :) ) i stojąc przy perkusji...
Zdjęcia, które udało mi się z tego wyciągnąć zrobione zostały "z tłumu", bo te z fosy to była totalna porażka.
I jeszcze małe wyjaśnienie: ostatnia fota strzelona "na pamiątkę", z daleka i z fleszem, bo... chciałem wiedzieć jak Tricky wygląda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz