niedziela, 1 lipca 2012

Sabat Czarownic: Andrzej Piaseczny





 Andrzej Piaseczny
Andrzej Piaseczny
Sabata Czarownic 3
30.06.2012 Kielce Amfiteatr Kadzielnia

Ciekawostka: Podobnie jak w zeszłym roku, pod koniec czerwca wybrałem się do Kielc na Sabat Czarownic. Bardzo lubię klimat, jaki tam panuje, a także organizację i kwestie techniczne. Wszystko jest wręcz idealne, ale tak to już bywa przy imprezach lecących na żywo w TVP. Muzycznie co prawda nie moje klimaty, ale cóż...
W tym roku w Kielcach ustrzeliłem kilku artystów, którzy skutecznie umykali mi tutaj, w Łodzi. Na pierwszy ogień idzie Andrzej Piasek Piaseczny, którego koncert w moim mieście musiałem odpuścić... Co prawda mam jakieś jego foty, ale nie jestem z nich zadowolony.
Jako jeden z prowadzących, Piasek śpiewał na scenie dwa razy, stąd zmiana stroju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz