czwartek, 7 czerwca 2012

Ursynalia 2012: Billy Talent









 Billy Talent
Billy Talent
Ursynalia 2012
3.06.2012 Warszawa Kampus SGGW

Ciekawostka: Główny headliner ostatniego dnia Ursynaliów. Nie wiem, co ludzie w nim widzą... Billy Talent to dla mnie raczej muza dla nastolatków, co było też widać w pierwszych rzędach pod sceną. Koncert jak koncert, nic specjalnego, wręcz żałowałem, że nie zawinąłem się wcześniej do domu, szczególnie że znów zaczęło padać...
To ostatni z koncertów z Ursynaliów. Teraz pora na małą przerwę w koncertach:)

1 komentarz:

  1. Nastolatką już nie jestem od kilku lat a Billy Talent to jeden z moich ulubionych zespołów :) świetna muza i teksty. No i przesłanie utworów. Szkoda, że głośno o Nich zrobiło się dopiero jak Nothing to lose stało się muzyką użytą w sali samobójców, a utwór powstał dużo wcześniej. Żałuję że nie byłam i nie zrobiłam zdjeć :<

    OdpowiedzUsuń