czwartek, 24 maja 2012

Ania Rusowicz

 Ania Rusowicz
Ania Rusowicz
24.05.2012 Łódź, Filharmonia Łódzka

Ciekawostka: Ania Rusowicz to muzyczny fenomen ostatnich miesięcy. Ja również zafascynowany jestem tym, jak ta kobieta jest podobna do swej słynnej matki Ady. Do tego nietypowe jak na nasze czasy big beatowe brzmienia... Nie mogłem się doczekać tego koncertu. I nie zawiodłem się, Ania Rusowicz na scenie daje z siebie wszystko. Głos wspaniały a do tego ładna z niej dziewczyna... :) Niestety publiczność o dziwo nie dopisała. Ci, którzy nie dotarli, niech żałują!

2 komentarze:

  1. To więcej niż jedna ciekawostka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziwo? Ja wiem, jaka była przyczyna - cena! Zaporowa! Wielu ludzi chciało być na tym koncercie, no ale 80 zł... "lekko" przesadzili.

    OdpowiedzUsuń