środa, 28 grudnia 2011

Pora podsumować miniony rok...


Koniec roku, więc pora na podsumowanie. Nie będę bawił się w liczenie koncertów, artystów... Pokusiłem się tylko o ogólną ocenę roku 2011. A działo się naprawdę wiele!

W samej tylko Łodzi miałem okazję fotografować nie tylko polskich artystów, ale także światowe gwiazdy takie jak Dub FX, Gregorian, Electric Light Orchestra czy 30 Seconds To Mars... Do tego czerwcowa Hip Hop Arena, a tam m.in. Dilated Peoples chociażby... Do tego pod koniec roku Festiwal Soundedit i jego gwiazda Tanita Tikaram... Nie mogę też nie wspomnieć o ciekawej inicjatywie, jaką jest Summer Dying Loud w Aleksandrowie Łódzkim:)

Polskich artystów występujących w łódzkich klubach nie jestem w stanie wymienić z pamięci:) Na pewno niezapomniany zostanie Event Horizon Festival oraz koncert Behemotha. Wiele koncertów z różnych względów musiałem też sobie odpuścić, ale... Co się odwlecze to nie uciecze :)
W tym roku wybrałem się również poza Łódź. Najpierw Sabat Czarownic w Kielcach, a potem Art Pop Festival w Bydgoszczy. Obok czołówki polskiej sceny, wystąpili tam też m.in. Razorlight oraz Grace Jones!

A jaki koncert uważam za najważniejszy? Otóż jest to... grudniowy występ Edyty Bartosiewicz w Teatrze Muzycznym podczas imprezy charytatywnej Uwolnić Motyla. Nigdy nie dane mi było zobaczyć tej wspaniałej wokalistki na żywo, a teraz gdy powraca mogłem nie dość, że posłuchać jej, to jeszcze ją fotografować!

Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku 2012! Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną, dzięki Waszym odwiedzinom istnienie tego bloga ma sens :) Obiecuję, że w 2012 pojawi się w tym miejscu jeszcze więcej gwiazd!
Pozdrawiam
Leszek Rusek

2 komentarze:

  1. jak ładnie się kolega chwali :)
    brawo, brawo ...
    ciekaw jestem co przyniesie przyszły rok ...
    powodzenia i wielu udanych kadrów!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję Przemku. I wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń